15 Mart 2015 Pazar

İnanmıyorum Dizimag açıldı mı?


Türkiye'nin en gelişmiş ücretsiz dizi izleme sitesi Dizimag, 2013 yılında mahkeme kararı ile kapatılınca milyonlarca dizi izleyicisi yasa boğulmuştu. 
Mahkeme kararı ile kapatılmasına rağmen farklı alan adları ile yayın yapmaya devam eden Dizimag sitesinin bir daha telafisi olmayacak şekilde kapatıldığı, Sahibi Ogün Genco Akyürek'in ise telif haklarını ihlal gerekçesi ile tutuklandığı duyurulmuştu. 
Farklı site arayışında olan dizi takipçilerini  2015'i karşılamaya hazırlandığımız 31 Aralık tarihinde ise müjdeli bir haber bekliyordu. Türk dizi tutkunlarına yeni yıl hediyesi olarak yapılan açıklamada, fenomen site Dizimag'in yeniden açılacağı belirtiliyordu. 
Ben de yakından takip edip dizimag.co adresli sitenin hala kapatılmadığını farkedince buradan sizlere de duyurmak istedim. Site araçları ve görünümü eski Dizimag ile birebir aynı olan bu site henüz kendini geliştirmekte olsa da ben severek faydalanmaya başladım.
 Gerçekten eski dizimag tadı yakalanırsa ne hoş olur ama değil mi?

Eski dizimag bu şekilde görünüyordu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder