3 Şubat 2015 Salı

En iyi 3 yabancı dizi sitesi


Dizi tutkunlarının, özellikle yabancı dizi izleyicilerinin uzun zamandır en büyük sıkıntısı kapatılan dizimag’in ardından dizi izleyebilecekleri site sıkıntısı yaşamaları oldu. Yeni dizileri takip etmemize olanak tanıyan, dizi takvimini önümüze seren, çevirisi özenli hazırlanmış dizilerden oluşan geniş arşive sahip dizi siteleri bulmak gerçekten güç. Tüm bunların içine hızlı olmayı da dahil etmek gerekiyor elbette. Sevdiğimiz dizileri günün erken saatlerinde Türkçe çevirisi yapılmış olarak görmenin keyfine paha biçilemez. Ben de sizler için en sevdiğim yabancı dizi sitelerinin ilk 3 sıralamasını yaptım kendimce. Eklemek istedikleriniz varsa yorumlarda bekliyorum.



Yeni olmasına rağmen oldukça hızlı ve keyifli bir site



Dizimag tadını yaşatan ve dizileri gününde hazırlayan bir site.



Dizi yelpazesi en geniş sitelerden biridir. Yerli ve yabancı pek çok dizi bünyesinde bulunur. Bu kadar özelliğine rağmen neden 3. Sırada diye soracaksınız. Benim takip ettiğim birkaç dizide biraz yavaş olduğunu farketmem bu sitenin sıralamasını etkiledi.


1 yorum:

  1. Merhaba
    Dizilab sitesini öğrendiğim iyi oldu teşekkürler.
    Ben genelde dizi adını yazıyorum ilk ne çıkarsa hemen tık.
    Buda genelde dizibox oluyor.
    Dizi demişken Dr Who beni bekler :)

    YanıtlaSil