1 Kasım 2014 Cumartesi

O Hayat Benim 26. Bölüm Efsun'un Ceketi

Fox'un pazar gecelerini hareketlendiren dizisi O Hayat Benim'in kötü kızı Efsun'u daha önce Kavak Yelleri'nden 'Su' karakteri ile hatırlayanlarınız vardır. O zamanların sessiz sakin kızı gitmiş, yerine kötü kalpli, kıskanç, hırsları uğruna yapamayacağı şey olmayan görgü yoksunu bir karakter gelmiş. İstekler doğrultusunda O Hayat Benim dizisinde Bahar'ın ebedi düşmanı Efsun karakterinin tarzına da ara ara değinmek istiyorum. Bugünün paylaşımı 26.Ekim tarihli 26. bölümde Efsun'un giydiği düğmeli ceket olsun. Askeri bir tarz yaratmak isteyenler için ideal olan ceketin altın rengi düğmeleri var. Yakasız ceketi, basic tişörtünüzle kullanarak cool bir etki yaratabilirsiniz. Bu cekete 199.90 TL'ye sahip olabilirsiniz. Markamız Forever New

6 yorum:

  1. Merhaba,

    Efsun un 27.bölümde (2 kasım) giydiği beyaz gömlek hangi markaya ait acaba? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba en kısa zamanda paylaşacağım. Bölüm henüz yeni olduğu için araştırıyorum . sevgiler

      Sil
    2. Merhaba sanırım aradığınız gömlek bu olacaktı http://dizipost.blogspot.com.tr/2014/11/o-hayat-benim-27-bolum-efsunun-gomlegi.html

      Sil
  2. Merhaba,

    Malesef gömlek bu değil, önü tam boy düğmeli olması lazım ve arkasında detay var. kahvaltı sahnesinde en net şekilde görülüyor, efsun ayağa kalktığında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, karışıklık hemen düzeltildi. Haber verdiğiniz için çok teşekkürler. sevgiyle kalın

      Sil
  3. Ben teşekkür ederim:) aslinda siyah tasli kolyesininde hangi markaya ait oldugunu bulabilir ve paylasirsaniz cok sevinirim. Teşekkürler tekrardan:)

    YanıtlaSil