12 Ekim 2014 Pazar

1 Kanal 1 Elbise 2 Dizi

Her kadının kabusudur başka bir kadınla aynı kıyafeti giymiş olmak. Geçtiğimiz günlerde bu istenmeyen durum aynı kanalın iki ayrı dizisinin karakterlerinde yaşandı. Artık dizilerin kostüm sorumlularının bu elbiseyi çok fazla sevmiş olmaları mı yoksa Fox'un dizilerine yeterli kostüm sponsoru bulamaması mı bilemiyorum ama Adl marka siyah omuz detaylı beyaz elbiseyi 4 Ekim'de Kiraz Mevsimi'nin Önem'i üzerinden çıkartmış, 5 Ekim'de ise O Hayat Benim'in Fulya'sı giymiş. Tek fark Fulya elbisenin orjinaline daha sadık kalıp siyah deri kemeri takmayı unutmamış. Fox Tv'nin iki sevilen dizisi Kiraz Mevsimi ve O Hayat Benim'de gördüğümüz bu elbiseyi Adl'den 129,90 TL'ye alabilirsiniz.

1 yorum:

  1. İkiside farklı güzel olduklar için güzel olmuş bence iki farklı vücud iki farklı insan bir elbisenin yorumu :))

    YanıtlaSil